Pro významného výrobce betonových výrobků CS Beton byl v prosinci roku 2018 realizován komplexní systém. Celé řešení je postaveno na míru dle potřeb klienta a řeší odbavení a směrování vozidel zajišťujících jak materiálové zásobování, tak expedici hotových výrobků.
Při příjezdu do areálu je vozidlo identifikováno na základě načtení SPZ. Následně je navigováno na volné místo pomocí parkovacího systému. Díky individuálnímu provázání informačního systému zákazníka a odbavovacího systému nevzniká další administrativní zátěž obsluhy. Řidič jde po zaparkování k samoobslužnému kiosku, kde se bez další interakce se zaměstnanci registruje do fronty čekajících na odbavení. Pro vyvolání konkrétního vozidla je k dispozici kiosek s rozdílnou konfigurací. Místo tiskárny lístků s pořadovým číslem je kiosek vybaven čtečkou RFID karet zaměstnanců. Díky čtečce je přihlášení i odhlášení skladníků snadné a rychlé. Práce s rozhraním a samotné vyvolání je intuitivní a registrované klienty lze téměř okamžitě během dvou kliknutí vyvolat k odbavení. Informace o vyvolání se zobrazí na čtyřech venkovních velkoplošných obrazovkách a klient je směrován do areálu přes vrátnici. Zde je dle typu vozidla potřeba splnit určité podmínky pro povolení vjezdu či výjezdu. Jedná se zejména o čtení SPZ, identifikace RFID, EAN kódem, evidence typu materiálu, vážení, fotografie ložné plochy, kontroly vrátného apod. Zahrnuty jsou také například VIP SPZ, kterým je vjezd povolen automaticky bez jakékoliv interakce obsluhy.
Komplexní řešení s velkou mírou automatizace, které splnilo očekávání.
Po zavedení systému došlo ke zjednodušení a urychlení procesu odbavení díky identifikaci SPZ a automatizaci procesu registrace. Skladníci tak mají ihned přehled o čekajících klientech a klienti vědí díky automaticky předávaným informacím, co mají dělat. Celé odbavení je tak rychlejší a plynulejší. V návaznosti na zavedení systému došlo postupně k navýšení kapacit odbavovaných klientů. Z nasbíraných dat je následně možné zpětné vyhodnocení a na základě těchto informací je klient schopen identifikovat případná další místa, kde by bylo možné zlepšení vedoucí k zefektivnění dalších procesů, nejen odbavení.